Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 august 2011

Din iunie... si pana azi, a trecut ceva...si totusi, Folkever Siret-editia a III-a, solo

Azi, chiar cand voiam sa scriu despre participarea la festivalul Folkest, mi-am dat seama ca n-am zis nimic despre participarea la festivalul Folkever de la Siret.




















Din pacate, din cauza unor probleme nu am putut merge la Siret pentru a concura ca grup; am ales o solutie de compromis, o chitara electroclasica si 3 cantece proprii. Mare lucru n-ar fi de zis, a fost o deplasare care a insemnat o experienta muzicala cam ciudata, un orasel foarte interesant dar pe care vremea l-a facut neprimitor in cele 3 zile de festival, o reintalnire cu un vechi si bun prieten (Florin Chiriac) si un mare plus pentru sonorizare (baietii de la trupa Odyssey-Cristi si Relu au facut cel mai bun sunet pe care l-am intalnit pana acum la o cantare live).